Volgers

woensdag 11 april 2018

En de winnaar is..........

Iedereen die mij een kaartje heeft gestuurd voor mijn verjaardag HARTELIJK DANK !
Ongelooflijk hoeveel blogvriendinnen en andere creavriendinnen uurtjes aan de knutseltafel hebben gezeten om een kaartje voor mijn 60e verjaardag te maken.
Mijn familie en een paar vriendinnen, stonden  verbaasd te kijken naar alle kaarten, zelfgemaakt en ook andere, die uitgestald staan op de kast. 40 in totaal !
Op de foto zie je ook de creaties van mijn kleinkinderen :) Links in de hoek een foto-albumpje gemaakt door Marit. Daarachter een geschreven kaartje door Stijn.
Zie hier nog een foto van de kaartjes als reactie op mijn Candy; de onderste twee rijen ( oeps eentje staat er niet op maar die zie je op de foto hierboven )
Het was heel moeilijk om de mooiste kaart eruit te halen, maar toch werd meerdere keren dezelfde kaarten aangewezen door zowel mijn moeder, schoonmoeder en mijn man. Zelf vind ik ze allemaal prachtig maar ...... in plaats van 1 winnaar heb ik er 2 gekozen.

De vlieger van Rosina

En de kaart van Nancy

Inmiddels zijn de enveloppen met het verrassingspakketje naar jullie toegezonden. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Rosina, zou je mij nog willen doorgeven wanneer je jarig bent.


Alle anderen nogmaals bedankt en jullie staan op mijn verjaardagskalender !

To Aussie Annie : 
I read that you cannot translate anymore my messages on my blog. Thanks for your beautiful card.
You must have spend hours to make it. I've noticed your Birthday to send you a card ! 

Groetjes,
Karin.
 


8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes heb je gekregen Karin.
    Ik geloof best dat het moeilijk was een winnaar te kiezen......dan is het goed dat je hulp hebt! Gefeliciteerd Rosina en Nancy.....jullie kaartjes zijn ook erg mooi.
    Groetjes en bedankt Karin,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoveel mooie kaarten, hoe leuk is dat ?
    Zeker je nog nooit zo jarig gevoeld als op je 60ste ?
    Geniet hier nog maar heeeeel lang van.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan mij voorstellen dat het leuk was, zo veel kaartjes bij elkaar en een winnaar kiezen is dan heel moeilijk neem ik aan. Geniet nu nog maar wat na want voor je het weet staat de 61 al voor de deur.
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een bijzondere verjaardag, leuk dat je zoveel mooie kaarten mocht ontvangen!
    en wat een verrassing om te zien dat mijn kaartje bij de winnaars is!
    dankjewel hoor!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woooow wat prachtige kaartjes heb je voor je verjaardag gekregen Karin, dat maakte je dag nog feestelijker en zo kan je lang genieten van al die mooie creaties
    en dan een super verrassing dat ik één van de winnaars geworden ben... dat streelt mijn hart dat de vlieger in de smaak viel...Ik heb die met veel plezier voor je gemaakt..
    en ik mag op 26 april 71 kaarsjes uitblazen
    die zullen er alleen niet op komen verwacht ik
    Nogmaals super bedankt Karin...

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd dames en graag gedaan Karin

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames!
    Mooie creaties. Je hebt prachtige kaartjes gekregen.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om zoveel verjaardagskaartjes te ontvangen en gefeliciteerd dames met de gewonnen candy.
    Hele leuke diploma-kaart, moet er dit jaar ook een paar maken.
    Haha, de wandelmarathon gaat het wel nooit niet worden maar ben hier al heel blij mee. Bezig sinds september om steeds iets verder te komen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen